Jump to content

Henriks LR 110 dcpu


Spoon
 Share

Recommended Posts

Forberedelser til vårtur og glimt fra en fredag til lørdag overnatting Haakon og jeg hadde i helgen. 

 

79A9E937-CB33-4919-A0E0-E78DF1EF8A87.jpeg

Morakniv, øl og kaffe. Kommer langt med det :-)

 

DBC09C7C-AB5F-4B0C-B9F5-5100568A0F0B.jpeg

Ved er også viktig.

 

997D689B-25A8-49B0-ACAB-E2F4A04FA90A.jpeg

5C180495-C85E-4365-9A78-71BAC0BBEB07.jpeg

B32B6BFA-16AD-49E8-9021-8224BF34299E.jpeg

10781899-75A9-4BB8-93AF-EC6CC47E20D0.jpeg

Gassovn i teltet var ikke feil.

 

5C79CA48-FA6A-402A-A29E-5A7FF14BE045.jpeg

I går kveld mistet vi (og 9500 andre) strømmen i 2,5 timer. Det var fint, for da fikk jeg et veldig bra alibi for alle primuser, lykter osv jeg har :-D

Edited by Spoon
  • Like 8
  • Thumb up 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
On 9/15/2019 at 3:37 PM, Spoon said:

Prøver å organisere meg litt, hodelykter, lommelykt, teltlys, powerbanks, kabler mm på et og samme sted. Nå håper jeg at slipper å lete rundt bil og telt for å finne dette. 

Stiligt!   Tror på det!  Jag har en liten svart påse med alla sådana laddare, kablar och powerbanks mm.  Bra att ha allt på en plats, men INTE smidigt att ha i en svart tygpåse...  Du har ju väldigt bra översikt i din!    I like it :-D 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, CampForCer said:

Stiligt!   Tror på det!  Jag har en liten svart påse med alla sådana laddare, kablar och powerbanks mm.  Bra att ha allt på en plats, men INTE smidigt att ha i en svart tygpåse...  Du har ju väldigt bra översikt i din!    I like it :-D 

Fungerte 100% på Høstturen. Krever at brukeren legger tingene tilbake der de skal være. Selvdisiplin🤔

  • Haha 2
  • Happy tears 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

I dag har jeg hentet bilen min som har vært på en større service og ettersyn hos PS Bil på Hamar siden starten på februar. Sendte de en lang liste over ting jeg ville ha fikset og sjekket, samt at de også fant noen småting. Bra folk som kan og vet hva Land Rover er. Dette kostet bare to nyrer og en arm, men det håper jeg det var verdt. Kjøpte samtidig Tuning fra Sedox. Fra 122 til 152 hk og 300 til 365 Nm. Det ble en aha opplevelse, kjører nå på 5te gir steder jeg måtte bruke 4de eller kanskje 3dje tidligere. At jeg ikke har gjort dette for mange år siden!

  • Like 7
  • Thumb up 2
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Spoon said:

Tuning fra Sedox. Fra 122 til 152 hk og 300 til 365 Nm. Det ble en aha opplevelse, kjører nå på 5te gir steder jeg måtte bruke 4de eller kanskje 3dje tidligere.

Vad kul du fått bilen tillbaka!  Nice!  Hoppas den klarar sig med mindre underhåll i många år nu igen  :-)

God idé att testa tuning.  Jag kanske skall göra detsamma. Nu kämpar bilen mellan 5-6 gear på plan väg. Blir det lite uppför går den ner på 4:an.   Kanske kan tuning hjälpa med lite extra ork även för min.

  • Like 1
  • Thumb up 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators
5 hours ago, CampForCer said:

Hoppas den klarar sig med mindre underhåll i många år nu igen  :-)

Tror inte du helt fått med dig att Henrik kör Land Rover Ove... 🤣🤣😉.

Kul med mer pulver i motorn Henrik 👍.

  • Haha 1
  • Happy tears 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...