Jump to content

Reklamfilm (inspelning för Overlanding.nu)


Andreas.E
 Share

Recommended Posts

  • Administrators

Hejsan!

Under Juni önskar jag spela in en liten reklam film för Overlanding.nu. Det blir fokus på kamratskap, läger, Overlanding utrustning, praten runt brasan på kvällen. Våra fordon kommer också att filmas under färd.

Det vill bli filmat från flera vinklar, och från flera kameror. I förbindelse med detta kommer det också användas en drone (jag har licens och operatör tillstånd). 

Jag behöver ett par bilar till detta. Jag vet att Wiberg blir med, så skulle gärna haft med någon med exempel Jeep. Filmen kommer att spelas in i området runt Drammen (Norge).

Svara i tråden om du är intresserad. Vi kommer att avsluta dagen med en övernattning med grillmat på min bekostnad. Är du intresserad? Svara här i tråden. Återkommer under helgen med tidpunkter. 

  1. Andreas.E - Nissan Patrol - Taktält
  2. Wiberg - Toyota Landcruiser - Taktält
  3. -
  4. -

Skulle gärna sett i alla fall en Jeep, och någon utan taktält för att visa den delen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Ska kolla m Christian om han kan bli med. Visserligen en Toya till men han har ett galet stort och fett marktält modell 2 rum och kök :) . Tror det hade gjort sig på film. Känner att jag glädjer mig redan. I övrigt ser hans Toya väldigt orginal ut ( minus lite större hjul... )

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Om det passer, så blir jeg gjerne med :)

Ikke for å vise frem bilen, den er jo også altfor lik Snøhvit. Men gjerne for å få seg en tur og fyre litt bål og drikke litt kaffe ?

Noen håndfaste planer om tidspunkt ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Premium Member

Ny på detta Forum men kör Jeep (dock Grand Cherokee -93 så ingen jeep Jeep), utan taktält men med markis, sover i marktält och planerar en Norgetur kring mitten av Juli.

 

Camping på Vätternrundan inte i skogen :(

UHslugk

Edited by Lars 9k
Stavfel
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • Premium Member

Ja det måste synas att de är kompisar.

Jag körde på 9:58 i år, lite sämre än i fjor, då det blev 9:22.

"Tanten gjorde sin första runda på 12:58. 

Var jättenöjd men min Gordigear-markis som erbjöd en perfekt plats att fixa cykeln respektive laga mat i skydd för regnet! :)

Link to comment
Share on other sites

Låter ju riktigt kul!

Har en något modernare Jeep ( nåja, 2004 :)), väldigt basic- alltså inget taktält, men grundutrustad och tar mig fram. Någon måste ju spela rookie..

Om tiden är den rätta kan jag nog leta mig norröver ;).

Jag håller ögonen på tråden och slipar på utrustningen...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...