Jump to content

CampForCer
 Share

Recommended Posts

48 minuter sedan, Sebastian Daniec said:

Vilket sammanträffande, vi var där den 20 Juli 😄 Måste erkänna att det var inte lätt att hitta ingången till campingen med google maps.

Haha. Vad lustigt!!  Då var ni där en vecka före oss 😃.  Ja, väldigt trixigt att hitta in…

…och att checka ut i tid…. Återkommer om det imorgon… :-D 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
23 timmar sedan, Lars 9k said:

Hmm.. här tog det slut….. 🥲

Tyvärr känner jag att resebrev och garagetråd inte kommer vidare efter Andreas besked o att helt plötsligt besluta lägga ner Forumet.

Att köra vidare igen, en tid, med nytt besked - hur länge gäller det? Behöver stabil och framtidssäkrad grund för drift av Forumet för att vilja lägga så mycket tid och energi på att dela vad som är kul för många. Känns för labilt nu, tyvärr.

Hade GÄRNA sett det annorlunda.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
16 timmar sedan, CampForCer said:

Tyvärr känner jag att resebrev och garagetråd inte kommer vidare efter Andreas besked o att helt plötsligt besluta lägga ner Forumet.

Att köra vidare igen, en tid, med nytt besked - hur länge gäller det? Behöver stabil och framtidssäkrad grund för drift av Forumet för att vilja lägga så mycket tid och energi på att dela vad som är kul för många. Känns för labilt nu, tyvärr.

Hade GÄRNA sett det annorlunda.

Overlanding.nu startades och har driftas privat hela tiden. Riktigt nog har medlemmar genom medlemskap stått för den ekonomiska driften.
Men så länge inte Overlanding.nu är ett företag (det blir det aldrig), eller en förening (inte heller det) vill det alltid vara en större osäkerhet runt drift. Det gäller ifs också företag som kan gå konkurs eller köpas upp ;). Men just nu står min plånbok för 100% av driften.

Alla får givetvis mena något helt annat. Det är upp till var och en här inne.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...