Jump to content

Trasharoo - Var?


Andreas.E
 Share

Recommended Posts

  • Administrators

Hello!

Den ena jag beställt av kunde helt plötsligt inte skicka utanför USA. Den andra leverantören säger sig ha skickat, men efter 3 veckor kommer det fortfarande inte (fick alla pengar tillbaka). 

Så! 

Är det någon som har ett bra tips på var man kan beställa och som faktiskt är seriöst?
(skulle egentligen haft för semestern, men det sket sig)

Link to comment
Share on other sites

Älskar min Trasharoo, men tror jag hade köpt denna i dagsläget (om du ändå skall vänta till efter semestern att beställa) 

https://www.campcover.co.za/product/wheel-bin-safari-ripstop/

Denna har fördelen att oavsett hur mycket det skumpar osv, så sitter den kvar.

Nu kan det iof bero på handhavande fel, men min Trasharoo har en tendens till att glida ner och hänga lägre och lägre på däcket ... inte superallvarligt, men störande.

Har tyvärr bara sett Campcovern på video och lite snabbt på mässa, men tror att det är bra skit 👌 Genesis Import har dem.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Beror lite på användningsområde trasharoo är för att ha sopsäcken i mm , är plastbelagd invändigt för lätt spola av och betydligt större än Camp cover vad jag kan se på bilderna iaf , på ett större jeephjul har jag inte sett någon ha problem det glider ner vad jag kan komma ihåg , man måste få till det med remmarna 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...