Jump to content

Förfrågan intresse markis/batwing?


CampForCer
 Share

Recommended Posts

Jon, @Wiberg, är i dialog med Genesis Import ang Alu Cabs markis ( den som Nils hade på sin HiLux på Vårträffen ). Har fått prislista men har inte börjat förhandla än. 

40 papper för en markis med väggar är bra jävla mycket pengar så hoppas kunna få ner den till vettigare kronor. Om fler är intresserade så ropa ut, här.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vet jag inte vad väggar kostar till Alucaben, men jag har fått offert från dem på 1203 euro + 19% (tysk) moms för själva Alu-Cab 270 Shadow Awning, plus frakt då ... 
ca 25kakor känns änna dyrt för väggar ?

Link to comment
Share on other sites

Jag nämnde 270-graders awning i mail jag hade med Gordigear. De sa att de tidigare haft detta i sortimentet men tagit bort denna då det var mycket problem med skador och trasiga sådana. Risk för både utrustning, folk och bilkarosser - som de uttryckte det.

Inser att det är skillnad på kvalitet och kvalitet, samt med eller utan stagande pinnar etc. Dock intressant att höra att det kan vara saker att tänka på.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Alu Cabs foxwing är i en egen liga vad gäller hållbarhet och konstruktion. Det är nog anledningen till att de kostar som en mindre bil oxå.

Jag ska på mässa med Arctic Trucks i helgen och då kan man ju kolla lite med dem oxå - förhandlare för AC i Norge.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...