Jump to content

SQL Server - Tröghet på forumet och hemsidan dom sista dagarna.


Andreas.E
 Share

Recommended Posts

  • Administrators

20 Juni 08.30 - Vi opplever tregheter i vårt servermiljø - Teknikkere er på saken men de varsler at dette kan vedvare utover dagen før det er tilbake til normal drift. Dette gjelder webhosting og en begrenset gruppe e-postbrukere.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hej! Jag upplever att det är trögt i forumet (segladdat och svårt att lägga in/ladda längre texter med bilder osv) och har varit på kvällar (tror jag) de senaste dagarna... Både på telefon och på dator samt tablet. Vi har mycket bra resultat hos bredbandskollen. Är det vida känt eller finns det något jag kan göra för att förbättra detta för enbart mig?

Edited by Veofasa
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Premium Member

Rätt tänk @Jonas Andersson och kul attdu fixade det med ”fel” däck! ;) Man behöver alltid ha minst A/T däck på sin bil! 😛

Tyvärr har vi av olika anledningar fortfarande inte Jeepen i gång så då går det bli mer häng och inlägg på Forumet istället och då märks det verkligen hur trögt det går just nu!

Även detta felmeddelande dyker upp ganska frekvent! 😡

12902B15-D314-4F5E-8B55-6E8842741F5D.thumb.png.8d39e1ea2822ba9aeacb58d1af437d59.png

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

 

4 hours ago, Jonas Andersson said:

Ta tillfället i akt att lämna skärmen , dra ut och njut skogen och vidderna eller fräs lite lera. Själv fick jag undsätta kamratens strandade Ranger på en vattensjuk äng i midnatts.

525D687C-0B1B-4856-BC18-0FBF750581F8.jpeg

76CDBB35-0F13-41C3-B439-BCD87BC56EE4.jpeg

Jag var så otroligt sugen på att köra i helgen, men inte med dessa bromsar så blir det inget. 😩

Får bli körning nästa helg och mer häng på forumet tills dess.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...