Jump to content

En rød Jeep wrangler jk


pilten
 Share

Recommended Posts

Ja Albatross hadde jeg bare vært Pojken med guldbyxorna? 

men hadde blitt perfekt med slik løsning

http://www.fourwheeler.com/features/1409-2007-jeep-wrangler-unlimited-camping-in-comfort/ 

Men nå begynner jo underdelen å bli riktig, gjenstår litt diff covers og forsterkning av aksler, pluss kanskje en sperre i bakakselen. Lurer egentlig på hva som er det nå, for det virker som om det er noe der, virker som om kraft blir ført til dekk med grep. Kan jo være bremsene som hjelper til, men det funker ganske bra. 

Link to comment
Share on other sites

16 timer siden, haakonbs skrev:

Fornøyd med en sånn spiller? Vurderer en slik selv

Ja, var litt mye å lære seg i begynnelsen, og synes den var litt treg. Men nå som jeg har brukt den litt å funnet de apper jeg vil ha, så synes jeg den funker veldig bra. 

Har ikke den på bilde lenger, ble oppgradert til en med 10" skjerm. Svigersønnen er montør hos et firma som selger slike, å han syntes jeg måtte ha en slik.2017_0809_08022800.thumb.jpg.35a3e09181bf0d8e83bf4de1eb0d65bf.jpg

Er også koblet til dashcam og ryggekamera. Den er android bassert, så den blir som et nettbrett. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

20 minutter siden, haakonbs skrev:

Ok. Jeg må finne på noe lurt nå som dab spøkelse for alvor nærmer seg det sentrale Østlandet. Har Samsung TAB i dag som fungerer utmerket og jeg vurderer å sette på et adapter og app for å kunne høre på radio

Det går, du bare får tak i et slik usb dab+ adapter  og laster ned noe dab radio app som støtter den adapteren. Så blir jo samungen en dab+ radio. 

Link to comment
Share on other sites

Både ja og nei, veit at den boksen som står i jeepen virker, men veit ikke hva den heter? Har fått en jeg skal teste ut for de, siden jeg kjører land og strand rundt, så har jeg blitt litt sånn testpilot. Skal se om det står noe på den nye boksen, man finner sikkert noe lignende på dx eller ebay 

Link to comment
Share on other sites

Linken din funka ikke?

Men denne er lik den som står i nå 

http://www.ebay.com/itm/Digital-Radio-Broadcast-DAB-BOX-Digital-Radio-Receiver-For-Car-Android-DVD-GPS-/252689424810?hash=item3ad576a1aa:g:OFYAAOSw-0xYWK9l

Bare den som er i går på usb 

Men en slik burde vell funke på nettbrett?

http://www.ebay.com/itm/DAB-Tuner-Micro-USB-DAB-Digital-Radio-Receiver-Antenna-for-Android-Mobile-Phone-/192014780043?hash=item2cb4f9068b:g:0XAAAOSwcLxYFqRj

Litt liten antenne kanskje?

Jeg bruker en splitter, som gjør at jeg kan bruke bilens originale antenne. 

Link to comment
Share on other sites

  • Premium Member
1 timme sedan, pilten sade:

Oi oi oi, nesten slike skjeggetesvenskeman tilstander i garasjen min, må legge ut litt fotos fort.

IMG_0937.thumb.jpg.992574c94c0e800ca06407568c01986a.jpg

En slik burde funke til nettbrette 

20170908_182807.thumb.jpg.0b4a34b7ab2ae75fef40db955533aafe.jpg

Puuh

 

Var det meningen att man skulle förstå det? ;)

Lyckades inte se vad det var i flaskan, Whisky eller Rom?

Edited by Lars 9k
Link to comment
Share on other sites

  • Premium Member
5 minuter sedan, pilten sade:

Å du så den flaska, det er cognac. Men det jeg hintet til, var jo at jeg syntes det var litt for mye tekst i tråden1f609.png 

Aha... hittade inte uttrycket ens på Internet. :)

Mer bilder som gäller alltså.....

Link to comment
Share on other sites

11 timmar sedan, Lars 9k sade:

Aha... hittade inte uttrycket ens på Internet. :)

Mer bilder som gäller alltså.....

Jag tror pilten "städade framför egen dörr". Han tyckte inte jag (skäggigesvenskmannen) hade lagt ut tillräckligt med bilder i min Hiluxtråd. Sen insåg han att det va mest text i sin egna tråd. 

Passa dig Pilten, annars skickar jag Håkan Hellström hem till ditt garage! 

  • Thanks 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Holder på å rydde et gammalt verksted, å der har jeg funnet noe stasj 

Som denne dieselvarmeren, er det noen som veit åssen jeg kobler den? Eventuelt hva det er for slag?IMG_0958.thumb.JPG.97894135757d632f275a9f515c995abb.JPG

å så har jeg funnet 2 stk radio 

IMG_0957.thumb.JPG.a7390a784d88ee5ddfad2588bc836c3c.JPG

Hvem av dem burde monteres i jeepen? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zodiac radion är en vhf station, Kolla vilka frekvenser den täcker. Den Andra är en CB station. Ev kan du Montera båda. Zodiacen är en station för proffsbruk. 

Värmaren skulle kunna vara en Volvo flygmotor. Bensin eller diesel. Bör finnas en typskylt. 

Link to comment
Share on other sites

Er bare den blå lappen på brenneren, men det står diesel, og regner med at det er en vann varmer?  Den er merket volvo cs260 

Zodiacen mangler strøm tilkobling og mikrofon, så det må jeg bestille. Men dem andre fungerer. 

Men hvor skal jeg montere radioen?

Her?IMG_0960.thumb.JPG.79ea132acce44e3bbcec4a574ddf1bf7.JPG

Eller her?

IMG_0959.thumb.JPG.c5f7519230c4f3b832ce85d2479eb366.JPG

Eller her?

IMG_0964.thumb.JPG.ae9f228bdcf403a4e9e40213f33b4371.JPG

 

Edited by pilten
Litt mere jeg lurer på vell
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...