Jump to content

En rød Jeep wrangler jk


pilten
 Share

Recommended Posts

11 timer siden, Albatross skrev:

och varför inte under sätet?

Tenkte på det å, men da ser jeg ikke displayet. Å blir litt knotete å bytte kanal. Så blir nok plassert ved siden av setet, så får jeg se om jeg flytter den etterhvert. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Artig, hva tok de ut i de gruvene? Jeg må bli flinkere til å stoppe og nyte det jeg kjører forbi, neste uke er det start i Sandnes og så Bergen og hjem. Så nå sitter jeg å lurer på hvilken vei jeg skal ta til vestlandet, trur kanskje  det blir over suleskaret, 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har montert tailgate table 

2017_1015_15493600.thumb.jpg.8b4a4799f7d12787bcd497bace7329a0.jpg

2017_1015_15454200.thumb.jpg.f7413eac411835fe35cf61d1cd1a5346.jpg

Tenkte å få plassert et batteri bak i jeepen et sted, å legge strømuttak i den ventilasjons plasten. 

IMG_1040.thumb.jpg.c75e6b7850c467ce71eb8c3cc68366e7.jpg

Å mens jeg satt på hytta å tok noen øl, ble det plutselig bestilt nye stigtrinn✌ slike som tåler en trøkk. 

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

51 minutter siden, Wiberg skrev:

Jeepen börjar bli riktigt fin Pilten!

Vad är chansen att du blir med på en tur så där plötsligt?

Tja, stor? må bare passe, høsten er fylt med jobb og jakt. Men en vinter/snøtur frister jo. Å i min jobb, så blir jeg ikke savnet om jeg skulker januar - ca mars. Så hvis det er noen lengre turer da, kunne det fristet. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Har bestilt slike anti flicker greier til led lysa, sliter med at de flimrer. Men lurer litt på, trenger jeg et sett til alle lysa? Eller går det å montere noe anti flicker som kan brukes til all strøm som går til ledlys? Altså koble slik flicker sak på batteriet, å hente strømmen til lysa fra den? 

 

Link to comment
Share on other sites

Bare et par bilder mens jeg venter på litt parts? 

2017_1025_14434800.thumb.jpg.a06ab8195ee26e1e5e1f783fb017653d.jpg

Ser det blir mye gråværs bilder, så en tur til varmere strøk frister.

IMG_1061.thumb.jpg.8d5dfd48333384d46cbc01404fd501ef.jpg

Har byttet høytalere, så fra Bergen til Larvik, ble det mye thåstrøm og imperiet på Spotify. 

 

Men hva er skikkelig overlanding musikk? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutter siden, blackstream skrev:

Sist i Norge blev det mycket Kvelertak. Åker man genom Uppland i Sverige vill man ju ha svensk folkmusik, tex Väsen. Sen jag höjde Hiluxen funkar musik från den amerikanska södern förvånansvärt bra, tex R.L Burnside. 

Må få laget en overlanding liste på Spotify, er jo litt viktig at man hører riktig musikk på rette steder, skulle tatt seg ut å komme med en lifted hilux å liksom høre på P4? 

  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...