Jump to content

En rød Jeep wrangler jk


pilten
 Share

Recommended Posts

Jeg kommer ikke på en eneste grunn til at du burde la være?

Hvis du vil ha på tøffere fanger, så kan du sjekke ut rubicon 10th fanger. 

Å så kan man jo få kjøpt alt til dem, bare å vifte med visaen, så kommer postmannen med stasj til deg. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jeg syns den orginale plastfangeren er i overkant lik Donald Duck i fronten. :D
Men både Warn, ARB, AEV og en million andre har oppgraderingsfangere.

Det er en av de store fordelene med Wrangler ser jeg, produsentene står i kø for å lage stasj. Det gjør de sikkert til endel andre modeller også, men så har du enkelte modeller der det omtrent er umulig å finne noe. Grei inspirasjon den bilen din syns jeg. :)

Link to comment
Share on other sites

Er ebay turbo, men han som skulle bytte for meg trudde kanskje det var orginal. Tre av bærekulene er fra milner og en er orginal. Jeg skal også ha slike takbøyler som går mellom railsa, ikke som ligger oppå. Skal få ryddet å se hva som er igjen av deler, så kan vi eventuelt bytte i noen øl. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dæven, nå er det så mye tekst i garasjen min, at man skulle jo tru den er for akademikere. 

Får putte in et bilde, å da passer det bra at guttungen fikk drone til jul?

IMG_1144.thumb.JPG.4360863f79f0e58eed2529b656378055.JPG

Å hvis dere ser nøye, så ser dere hva jeg har modda i romjul 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Mellandager?  Er det for noe tull? Er jo romhjul som er det internasjonalt riktige ordet? 

Men siden dere ikke så hva jeg hade gjort, så får jeg heller si det. Har byttet ut ledningsnettet og releet til ekstralysene. Ut med biltemaræl og inn med vanntette rele og ledninger? 

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Dere misforsto meg, jeg har dashcam. Det jeg lurer på er slik thermal eller ir kamera. Så når man kjører i mørket så vil jo et slikt kamera fange opp det mye tidligere enn øye. 

Å hvis jeg kan få det inn på den skjermen jeg allerede har, hadde jo det vært kult. 

Infrared-Thermal-Imager-Car-Vehicle-Advanced-Night-Vision-Driving-Searching-infrared-thermal-imager-with-8-inch.jpg_640x640.jpg.9075b96f85af65b11e7ebb80d111ab35.jpg

Altså inn på den skjermen 

IMG_20170809_195511_890.thumb.jpg.e8a33401717e45a2975b01fc244e7473.jpg

Link to comment
Share on other sites

8 timer siden, pilten skrev:

Dere misforsto meg, jeg har dashcam. Det jeg lurer på er slik thermal eller ir kamera. Så når man kjører i mørket så vil jo et slikt kamera fange opp det mye tidligere enn øye. 

I did? I utgangspunktet ingen problem å få signalet fra et FLIR-kamera inn på en ekstern skjerm, kommer litt an på hva du har av innganger på den skjermløsningen din.
Men uansett ville jeg heller montert et slikt kamera inne i bilen, feks oppe ved speilet istedet for å ha det i fronten og så virker det effektivt kun om sommern. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 2018-01-01 at 0.16, iknutis sade:

Men uansett ville jeg heller montert et slikt kamera inne i bilen

Men fungerar det, med värmekameran inne i bilen?   Jag tror den måste sitta utanför rutan för att fungera.  Eller har jag fel?

Jag hade night vision (samma bild som ovan) i min Audi A8:a och det var till stor hjälp när man kör i mörker.  Räddade mig från två stora älgar som kom lufsande över vägen då jag såg dem på ca 3-400m håll. Fantastiskt!!   Likaså alla som går utmed vägarna, utan reflexer...

Vad som inte fungerar så bra med dessa IR/night vision kameror är när det är ca 0-3 grader och det samtidigt regnar.  ALLT utomhus kyls ner av regnet och det blir "samma" yttemperatur = syns inte så bra.   Likaså om kameran blir för smutsig.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...