Jump to content

Andreas.E - Jeep Wrangler (JK) 2012


Andreas.E
 Share

Recommended Posts

  • Administrators

Det blir 35” ja, och dessa kan fint gå som helårs däck, om man önskar det. Personligen kommer jag inte göra något mer med dessa. Blir mina ”standard” däck, så kommer det ett annat sätt för speciella tillfällen.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • Premium Member
31 minuter sedan, pilten sade:

Blir det ca 35" ? Å skal du ha dem som helårs dekk? Eller tenker du egne vinterdekk. Var innom en dekk sjappe å lurte på nye vinterdekk, å der anbefalte dem de, å eventuelt litt mitt seiping. 

Det där med olika regler..... i Sverige är de nog inte hodkända som vinterdäck. Där har vi ju ganska tuffa regler ....

Link to comment
Share on other sites

23 minutter siden, kimar skrev:

Det er jo et uvanlig og spennende valg av dekk til overlanding

Neida, leveres som standard på ombygginger fra Arctic Trucks bl.a. Omtrent alle Isuzu D-max AT35 på finn.no har disse tilbake til 2013-modeller. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Et øyeblikk siden, iknutis skrev:

Neida, leveres som standard på ombygginger fra Arctic Trucks bl.a. Omtrent alle Isuzu D-max AT35 på finn.no har disse tilbake til 2013-modeller. 

Da har jeg lært noe nytt igjen. Fant lite info om disse på et rask søk på nett men siden Arctic Trucks bruker de så bør det da være bra dekk vil jeg tro?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Har tänkt så här, efter jag fick presenterat alternativet första gången.

Över 80% av tiden kör jag på grus eller asfalt. Så varför inte däck som är met anpassat till just det. Till dom resterande 20% har jag vinsch, hi-lift och vänner ???

Men jag kommer att skaffa ett extra sett med däck, som jag kan överväga att lägga på vid speciella anledningar.

  • Like 1
  • Haha 1
  • Happy tears 2
Link to comment
Share on other sites

11 minutter siden, Andreas.E skrev:

Har tänkt så här, efter jag fick presenterat alternativet första gången.

Över 80% av tiden kör jag på grus eller asfalt. Så varför inte däck som är met anpassat till just det. Till dom resterande 20% har jag vinsch, hi-lift och vänner ???

Er en viktig vurdering dette er mange som kjører på eks mud terrain uten og trenge det. I mitt tilfelle vill det bli 95% på grus eller asfalt så vil nok kunne passe meg bra og resten 5% har jeg verken vinsch eller venner men går nok bra :)

Edited by kimar
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Har nå kjørt på rootiva dekk på mine jkus i vinter, å er faktisk meget fornøyd med de som vinter dekk. Men de er ikke hakkapelitta med pigg, men som ett allraround hjul er dette de beste jeg noen gang har hatt. Har også testet de i terrenget, ved å tappe luft og med en myke gummiblanding så er det faktisk overraskende bra.  Kan også nevne at en av de store entreprenørene som driver med bygging av ny E18 har også gått over til disse på hiluxene sine da dette var hjulene med minst punkteringer i steinbruddet.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
38 minuter sedan, pilten sade:

Tøft, men to bilder? Hadde du ikke mere film? 

:D Bilen är på "Spa" i Arendal... och jag är i Oslo och jobbar för att betala för härligheten... Så det är byggaren som skickar mig bilder. 

Blir nog allt en massa bilder när jag har hämtat den ;) 

  • Like 4
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

  • Andreas.E changed the title to Andreas.E - Jeep Wrangler (JK) 2012

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...